BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 29 Ogos 2009

PAST IS PAST.. ^^

A’kum semuanya:)) Apakan title ku tu? Hehe..Actually cani, ntah cemana bleh today aku teringat pasal masa lalu ni..Masa lalu yang paling pedih,masa lalu yang mungkin nda akan ku terlupakan sampai bila-bila..Kira kenangan pahit lah dalam hidup di zaman bujang2 ani,ecehhhh :) To huby yang absolutely akan membaca post ni,i’m sorry to say this sayang..PEACE NO WAR..Hehe..

Apapun sudah di fikir2,buat apa jua kan di kenang,menyakitkan hati,menyiksa jiwa and membebankan fikiran saja..I know semua yang telah terjadi arah ku tu,adalah dugaan dan ujian Allah arah hambanya yang kadang terlupakan akan penciptaNya itu..Tapi kan kan kan,apa yang telah terjadi tu membuatkan diri ini bertambah matang dan lebih tahu erti kehidupan sebenar yang kadang ada manis dan pahit..


Tapi.......

ITU DULU... Sekarang tiada lagi (hehe,apakannnnn).. Moga apa yang telah terjadi atu memberi pangajaran buat ORANG ATU (hehe :P).. Kadang tertanya2 jua,apa sebenarnya kesalahanku hingga Allah memberikan aku cubaan yang cukup berat dan masih lagi berparut dihati sampai ke hari ini...

Apapun..Semuanya telah berlalu..

Now.. Kebahagiaan dah selalu mendampingi diri ini,Alhamdulillah..

To huby:

Genggamlah jemariku,dan peluklah diriku...Biarkan CINTA sentiasa bersemi di hati kita..


**we can cry today,

but we'll be stronger tomorrow,

because what we do today,

will benefit us tomorrow**

0 ulasan: